dinsdag 16 februari 2010

Sam's Massage

Sam gaat een massage nemen. Al dagen leeft hij ernaar toe. ‘Vanavond ga ik even me lekker laten masseren, let maar op. Ik doe het gewoon. Lekker die spierpijn er uit.’ Nu heeft hij dit twee avonden volgehouden, maar nu moet het er echt van komen. Sjors en ik zijn aan het spelen op onze computers, Sam verveelt zich en heeft gisteren tegen de videocamera gezegd dat hij vandaag echt een massage ging nemen.
Vol goede moed schreed Sam naar de receptie. Met geld op zak ging hij zich even flink uit laten knijpen. Teleurgesteld kwam hij terug: ‘ik kan pas over een half uur terecht, vinden jullie dat goed gezien het eten?’. ‘Hmm hm, was ons volmondige antwoord.’
‘Ik ben benieuwd wat het gaat worden zo’, zegt Sam. ‘Ik vind het wel spannend. Wie weet waar ik door gemasseerd ga worden. Een kerel of een vrouw. Ik hoop dat het die lekkere van beneden is. Het zal die kerel wel zijn met die tattoo’s. Ha ha.’ En zo ratelt hij nog even door. Hij vindt het echt spannend, maar stuit op twee kerels die ontzettend met hun beeldschermen bezig zijn. De arme jongen. Hij ligt nu op tafel. We keep you posted!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten